Prawo do zwrotu
Każdy klient naszego sklepu internetowego ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 30 dni od dnia otrzymania zamówienia. Zdajemy sobie sprawę, że czasem może być konieczne odesłanie produktu, dlatego staramy się, aby proces zwrotu był prosty i wygodny.
Jak dokonać zwrotu?
- Pobierz formularz zwrotu ➡️ tutaj
- Wypełnij formularz i zapakuj go wraz z produktem.
- Odeślij paczkę na poniższy adres:
BENSINI
ul. Lodowa 91 lok. 54
93-232 Łódź
Ważne informacje dotyczące zwrotu
Aby zwrot został przyjęty, towar musi spełniać poniższe warunki:
- być w stanie nienaruszonym,
- posiadać oryginalne opakowanie,
- być kompletny,
- nie może nosić śladów użytkowania.
Standardowy zwrot – Skorzystaj z usługi
⬇️ Wygodne Zwroty ⬇️
Szybko i Bez Problemów – za przesyłkę zapłacisz Online
W przypadku standardowego zwrotu (bez wymiany), koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
Chcesz zwrócić produkt w prosty i wygodny sposób? Skorzystaj z platformy Wygodne Zwroty, która umożliwia nadanie przesyłki szybko i bez zbędnych formalności.
Jak to działa?
- Wejdź na stronę ➡️ Wygodne Zwroty – Bensini.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby nadać paczkę.
- Opłać koszt przesyłki i wyślij produkt do nas.
Adres do zwrotu:
BENSINI
ul. Lodowa 91 lok. 54
93-232 Łódź
W ten sposób zwrot jest szybki, przejrzysty i wygodny – całą procedurę załatwisz online!
Oferujemy możliwość szybkiego zwrotu za pośrednictwem naszej współpracującej firmy kurierskiej. Szczegóły na stronie: Regulamin Sklepu Bensini®.
Zwrot należności
Po otrzymaniu zwracanego towaru dokonamy zwrotu płatności na rachunek bankowy, z którego została dokonana transakcja. Zwrot środków nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni. Po zakończeniu procesu zwrotu otrzymasz korektę dokumentu zakupu.
W przypadku nieodebrania przesyłki przez klienta:
- Potrącimy z należności koszt przesyłki zwrotnej do sprzedawcy w wysokości 14 zł.
- Pozostała kwota, obejmująca również koszt pierwotnej wysyłki zamówienia, zostanie zwrócona zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
1. Czy mogę zwrócić towar otrzymany w prezencie?
Tak, możesz zwrócić prezent, ale konieczny będzie dowód zakupu, abyśmy mogli przetworzyć zwrot.
2. Czy mogę zwrócić towar zakupiony w promocji?
Tak, towar zakupiony w promocji można zwrócić. Zwrot środków nastąpi w wysokości faktycznie zapłaconej kwoty.
3. Czy mogę zwrócić uszkodzony towar?
Tak, jeśli towar został uszkodzony podczas transportu, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Ustalimy dalsze kroki i rozwiązanie problemu.
4. Co jeśli pomylę się z rozmiarem lub chcę wymienić towar?
Nie martw się! Przy pierwszym zakupie oferujemy darmowy zwrot towaru do nas. Ty opłacasz jedynie ponowną wysyłkę wymienionego produktu. Dzięki temu wymiana jest szybka i prosta.
5. Czy mogę zwrócić towar, z którego nie jestem zadowolony?
Tak, masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny. W tym przypadku pokrywasz koszt przesyłki zwrotnej, chyba że zdecydujesz się na wymianę – wtedy obowiązuje nasza oferta darmowego zwrotu przy pierwszym zakupie.
6. Co się stanie, jeśli nie odbiorę przesyłki?
W przypadku nieodebrania przesyłki potrącimy z należności koszt przesyłki zwrotnej do nas w wysokości 14 zł. Zwrócimy Ci pozostałą kwotę, obejmującą koszt produktu oraz pierwotną wysyłkę, zgodnie z obowiązującymi przepisami.