FAQ BENSINI – najczęściej zadawane pytania

W jakich godzinach można się kontaktować z BENSINI®?

Pozostajemy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
Serdecznie zapraszamy do kontaktu 

W jaki sposób można się skontaktować z BENSINI®?

Czy muszę zakładać konto by dokonać zakupu w sklepie BENSINI®?

Nie, nie ma konieczności zakładania konta aby zrobić zakupy w sklepie online BENSINI®. Zachęcamy jednak do zarejestrowania takiego konta. Dzięki temu w każdej chwili będziesz mieć dostęp do historii swoich zamówień oraz bieżących statusów zamówień.

Czy można złożyć zamówienie przez telefon?

Tak, przyjmujemy zamówienia złożone telefonicznie. Zadzwoń na numer 535-511-117 i złóż zamówienie przez telefon.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT do złożonego zamówienia?

Tak, firma BENSINI wystawia faktury VAT na życzenie Klienta. Jeśli nie otrzymamy od Ciebie prośby o wystawienie Faktury VAT, do złożonego zamówienia otrzymasz paragon fiskalny.

Czy mogę zmodyfikować złożone już zamówienie?

Tak, dopóki przesyłka nie została przekazana kurierowi, możesz zmodyfikować swoje zamówienie. W tym celu najlepiej do nas zadzwoń 535-511-117

Czy jest możliwość wysyłki kilku produktów w jednej paczce?

Tak, całość zamówienia wysyłamy jedną przesyłką.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Udostępniamy kilka metod płatności, a wśród nich:

  • Przelewy 24
  • PayU
  • PayPal (dla zamówień międzynarodowych)
  • Tradycyjny przelew
  • Za pobraniem (płatność przy odbiorze)

Jak wykonać tradycyjny przelew?

Tradycyjny przelew bankowy wykonasz:

  •  logując się bezpośrednio do swojego banku online
  • w dowolnej placówce bankowej lub pocztowej
    W tytule przelewu podaj numer zamówienia. Realizacja zamówienia rozpocznie się po zaksięgowaniu Twojej wpłaty na naszym rachunku bankowym.

Jak długo księguje się przelew wykony metodą tradycyjną?

Przelewy zrealizowany za pośrednictwem banku, księguje się do 48 h. Przelew wykonany na Poczcie do 72 h.

Na jakie rachunek bankowy wykonać przelew za zamówienie ?

Dane do przelewu:

Odbiorca: BENSINI
mBank 19 1140 2004 0000 3702 7536 4345

Co wpisać w tytule przelewu?

Numer zamówienia

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak. Punkt odbioru, znajduje się w Łodzi na ulicy Lodowej 91 lok. 54 IV piętro. Jeśli złożysz zamówienie w naszym sklepie online, zaczekaj na nasz kontakt. Jak tylko skompletujemy Twoje zamówienie, zadzwonimy i wspólnie ustalimy dogodny dla Ciebie termin odbioru zamówienia.

Czy w przypadku odbioru osobistego mogę zapłacić przy odbiorze towaru?

Tak, za dokonane zakupy można zapłacić podczas zamówienia.

Czy jest możliwość płacenia kartą?

Tak. Posiadamy terminal płatniczy, a za swoje zakupy możesz zapłacić zarówno gotówką jak i kartą płatniczą.

Czy mogę przymierzyć ubrania na miejscu?

Tak. Na ulicy Lodowej mieści się sklep firmowy wraz z przymierzalnią.

Czy mogę zrobić zakupy na miejscu bez konieczności składania zamówienia?

Tak, zapraszamy! Jeśli jednak zależy Ci na konkretnym produkcie, zadzwoń do nas i sprawdź dostępność wybranej odzieży.

Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

W zależności od wybranego przewoźnika i rodzaju płatności ceny usług kurierskich kształtują się następująco:

  • Odbiór osobisty – 00,00 zł

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Większość przesyłek nadajemy w 24 godziny od zakupu. Jeśli czas skompletowania zamówienia będzie się wydłużać,  skontaktujemy się z Tobą.

Kiedy zamawiać, by jak najszybciej otrzymać przesyłkę?

Przesyłkę otrzymasz najszybciej, jeżeli złożysz zamówienie od rana. Jeśli zamówiony produkt znajduje się w naszym magazynie, istnieje możliwość, że nadamy ją tego samego dnia.

O której godzinie są nadawane paczki?

Kurierzy odbierają od nas przesyłki w godzinach 13:00 – 15 :00

Co zrobić, jeżeli nie otrzymałam przesyłki?

Jeżeli status Twojego zamówienia zmienił się na ZREALIZOWANE, a Ty nie otrzymałaś przesyłki w ciągu 4 kolejnych dni, napisz lub zadzwoń do nas.  Na pewno ustalimy, co się dzieje z Twoją przesyłką.

Jaka firma kurierska doręcza przesyłki?

Przesyłki od Bensini® dostarcza firma GLS, DPD oraz InPost

Czy jest możliwy zwrot nietrafionego zakupu?

Tak, w ciągu 60 dni możliwy jest zwrot towaru bez podania przyczyny. Odsyłany produkt nie może posiadać śladów użytkowania. Powinien być czysty, estetycznie złożony i odesłany w oryginalnym opakowaniu.

Czy zwracany produkt, musze odesłać  na własny koszt?

Tak. W przypadku odstąpienia od umowy zakupu, koszt odesłania produktów leży po stronie Klienta. Jeśli składasz reklamację i zostanie ona rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot środków przesyłki zwrotnej.

Jak długo będę czekać na zwrot pieniędzy?

Zwrot środków z tytułu odstąpienia od umowy zakupu nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni od chwili doręczenia przesyłki do nas.

Czy możliwa jest wymiana produktu na inny?

Tak. Jeśli chcesz wymienić odzież na inny kolor, rozmiar lub na zupełnie inny produkt bez problemu wymienimy go. Wymieniany przedmiot nie może nosić śladów użytkowania. Musi być czysty i estetycznie zapakowany w oryginalne opakowanie.

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku wymiany produktu?

W przypadku wymiany zakupionej odzieży na inną, koszt przesyłki leży po stronie Klienta.

Czy muszę poinformować sklep o chęci zwrotu lub wymiany odzieży na inną?

Nie, nie musisz powiadamiać nas o chęci odstąpienia od umowy zakupu. Wystarczy, że pobierzesz i wypełnisz odpowiedni formularz i odeślesz do nas wraz z produktem.

Jak zareklamować wadliwy produkt?

Odeślij wadliwy produkt, wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres sklepu. Reklamacje rozpatrujemy w czasie do 14 dni

Kto ponosi koszt wysyłki w przypadku reklamacji?

W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep BENSINI zoobowiązuje się do zwrócenia Klientowi kosztów związanych z odesłanie przesyłki oraz pokryciem kosztów wysyłki pełnowartościowego produktu do Klienta.

Na jaki adres należy kierować zwroty, reklamacje lub wymiany?

Bensini
Lodowa 91/54
93-232 Łódź

Jak dobrać rozmiar odzieży ciążowej?

Odzież ciążową projektujemy tak, by dopasować ją ciążowej sylwetki i potrzeb kobiety w ciąży. Nigdy na odwrót! Oprócz specjalnego kroju, stosujemy także miękkie, delikatne materiały, bezuciskowe gumki o luźnym splocie i płaskie szwy. Nie musisz więc kupować rozmiarów większych niż nosiłaś przed ciążą. Nie możemy przewidzieć jak szybko i jak duży urośnie Twój brzuszek ale dla większości kobiet, jeden rozmiar jest dobry w każdym trymestrze ciąży. Jeżeli w trzecim trymestrze będziesz potrzebowała większego rozmiaru, zawsze możesz złożyć kolejne zamówienie. Wiemy, jakich ubrań potrzebuje kobieta w ciąży, bo same jesteśmy kobietami. Cały czas testujemy nasze produkty i zbieramy uwagi od klientek, żeby udoskonalać projekty. Jeśli chcesz przekazać nam jakąś uwagę – skontaktuj się z nami.

Od kiedy jest potrzebna odzież ciążowa?

Odzież ciążowa zaczyna być potrzebna, gdy tylko zaczniesz czuć się niekomfortowo w swoich dotychczasowych ubraniach. Ucisk, mniejsza swoboda ruchów to znak, że należy zaopatrzyć się w ubrania dla ciężarnych. Górne części garderoby ostatecznie można zastąpić luźnymi t-shirtami czy bluzkami, jednak legginsy i spodnie najlepiej wybrać w wersji ciążowej, ponieważ są one wyposażone w elastyczne i komfortowe pasy ciążowe.

Czy odzież ciążową wykorzystam po porodzie?

Tak. Większość oferowanej przez nas odzieży ciążowej to modele, które wykorzystasz w ciąży i po urodzeniu dziecka. Dotyczy to w głównej mierze bluzek, tunik, bluz i sukienek ciążowych, jednak legginsy ciążowe i spodnie wyglądają naprawdę dobrze z przymarszczonym pasem ciążowym na brzuszku. Pamiętaj również, że lekarze i położne przestrzegają przed zbyt szybkim wciskaniem się w obcisłe jeansy, zwłaszcza podczas połogu. Zdrowiej i wygodniej będzie w pierwszych tygodniach po urodzeniu dziecka nosić przyjazne ubrania ciążowe – zwłaszcza do cesarskim cięciu.

Czy w ubraniach ciążowych można karmić piersią?

Tak, większość naszych bluzek ciążowych, sukienek i tunik jest zaprojektowana tak, by można było w nich karmić piersią. Stosujemy dekolty głębokie, kopertowe i dyskretne “pętelki”. Każda przyszła i karmiąca mama znajdzie w naszym sklepie odpowiednią dla siebie odzież.