FAQ BENSINI – najczęściej zadawane pytania

 

W jakich godzinach można się kontaktować z BENSINI?

Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8 – 16 tej. Zapraszamy do kontaktu w godzinach naszej pracy.

W jaki sposób można się skontaktować z BENSINI?

  • mobile: 535 511 117 lub 535 511 512
  • e-mail: kontakt@bensini.pl
  • przez profil na Facebook oraz WhatsApp. Staramy się odpowiedzieć na każde zapytanie najszybciej jak to możliwe.Bensini na FacebookWhatsApp Bensini

Czy muszę zakładać konto by dokonać zakupu w sklepie BENSINI?

Nie, nie ma konieczności zakładania konta aby zrobić zakupy w sklepie online BENSINI. Zachęcamy jednak do zarejestrowania takiego konta. Dzięki temu w każdej chwili będziesz mieć dostęp do historii swoich zamówień oraz bieżących statusów zamówień.

Czy można złożyć zamówienie przez telefon?

Tak, przyjmujemy zamówienia złożone telefonicznie, a także drogą mailową.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT do złożonego zamówienia?

Tak, firma BENSINI wystawia faktury VAT.

Czy mogę zmodyfikować złożone już zamówienie?

Tak, dopóki przesyłka nie została przekazana kurierowi, możesz zmodyfikować swoje zamówienie. W tym celu najlepiej do nas zadzwoń.

Czy jest możliwość wysyłki kilku produktów w jednej paczce?

Tak, całość zamówienia wysyłamy jedną przesyłką.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Udostępniamy kilka metod płatności, a wśród nich:

  • Przelewy 24
  • PayU
  • PayNow
  • Tradycyjny przelew
  • Za pobraniem (płatność przy odbiorze)

Jak wykonać tradycyjny przelew?

Tradycyjny przelew bankowy wykonasz:

  •  logując się bezpośrednio do swojego banku internetowego
  • w dowolnej placówce bankowej lub pocztowej.
    Realizacja zamówienia rozpocznie się po zaksięgowaniu Twojej wpłaty na naszym rachunku bankowym.

Jak długo księguje się przelew wykony metodą tradycyjną?

Przelewy zrealizowany za pośrednictwem banku, księguje się do 48 h. Przelew wykonany na Poczcie do 72 h.

Na jakie dane wykonać przelew?

BENSINI
mBank 19 1140 2004 0000 3702 7536 4345
opcjonalnie (Lodowa 91 lok. 54, 93-232 Łódź)

Czy w tytule przelewu muszę podać swoje dane, włącznie z adresem zamieszkania?

Nie, wystarczy, że podasz nam numer zamówienia

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak. Punkt odbioru, znajduje się w Łodzi na ulicy Lodowej 91 lok. 54
Jeśli złożysz zamówienie w naszym sklepie online, zaczekaj na nasz kontakt. Jak tylko skompletujemy Twoje zamówienie, zadzwonimy i wspólnie ustalimy dogodny dla Ciebie termin odbioru zamówienia.

Czy w przypadku odbioru osobistego mogę zapłacić przy odbiorze towaru?

Tak, za dokonane zakupy można zapłacić podczas zamówienia.

Czy jest możliwość płacenia kartą?

Tak. Za zakupy można zapłacić zarówno gotówką jak i kartą płatniczą.

Czy mogę przymierzyć ubrania na miejscu?

Tak. Na ulicy Lodowej mieści się sklep firmowy wraz z małą przymierzalnią.

Czy mogę zrobić zakupy na miejscu bez konieczności składania zamówienia?

Tak, zapraszamy! Jeśli jednak zależy Ci na konkretnym produkcie, zadzwoń do nas i sprawdź dostępność wybranej odzieży.

Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

W zależności od wybranego przewoźnika i rodzaju płatności ceny usług kurierskich kształtują się następująco:

  • Paczkomat – płatność przy odbiorze 23,00 zł
  • Kurier –
  • Kurier – płatność przy odbiorze 20,00 zł

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Większość zamówień realizowana jest w ciągu 48h (w dni robocze). Jeśli czas skompletowania zamówienia będzie się wydłużać,  skontaktujemy się z Tobą.

Kiedy zamawiać, by jak najszybciej otrzymać przesyłkę?

Przesyłkę otrzymasz najszybciej, jeżeli złożysz zamówienie od rana. Jeśli zamówiony produkt znajduje się w naszym magazynie, istnieje możliwość, że nadamy ją tego samego dnia.

O której godzinie są nadawane paczki?

Kurierzy odbierają od nas przesyłki w godzinach 14:00 – 15 :00

Co zrobić, jeżeli nie otrzymałam przesyłki?

Jeżeli status Twojego zamówienia zmienił się na ZREALIZOWANE, a Ty nie otrzymałaś przesyłki w ciągu 4 kolejnych dni, napisz lub zadzwoń do nas.  Na pewno ustalimy, co się dzieje z Twoją przesyłką.

Jaka firma kurierska doręcza przesyłki?

Przesyłki od Bensini® dostarcza firma GLS oraz InPost

Czy jest możliwy zwrot nietrafionego zakupu?

Tak, w ciągu 14 dni możliwy jest zwrot towaru bez podania przyczyny. Odsyłany produkt nie może posiadać śladów użytkowania. Powinien być czysty, estetycznie złożony i odesłany w oryginalnym opakowaniu.

Czy zwracany produkt, musze odesłać  na własny koszt?

Tak. W przypadku odstąpienia od umowy zakupu, koszt odesłania produktów leży po stronie Klienta.

Jak długo będę czekać na zwrot pieniędzy?

Zwrot środków z tytułu odstąpienia od umowy zakupu nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni od chwili doręczenia przesyłki do nas.

Czy możliwa jest wymiana produktu na inny?

Tak. Wymieniany przedmiot nie może nosić śladów użytkowania. Musi być czysty i estetycznie zapakowany w oryginalne opakowanie.

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku wymiany produktu?

W przypadku wymiany zakupionej odzieży na inną, koszt wysyłki, zarówno w jedną jak i drugą stronę leży po stronie Klienta.

Czy muszę poinformować sklep o chęci zwrotu lub wymiany odzieży na inną?

Tak. W przypadku chęci wymiany lub decyzji o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, należy poinformować Sklep Bensini® drogą e-mailową lub pisemną – nadesłaną pocztą, w ciągu maksymalnie 14 dni licząc od dnia otrzymania przesyłki.

Jak zareklamować wadliwy produkt?

Pierwszym krokiem jest poinformowanie BENSINI o zaistniałej wadzie produktu drogą e-mailową lub telefonicznie. Kolejnym etapem jest odesłanie wadliwego produktu na adres sklepu. Reklamacje rozpatrujemy w czasie do 14 dni

Kto ponosi koszt wysyłki w przypadku reklamacji?

W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep BENSINI zoobowiązuje się do zwrócenia Klientowi kosztów związanych z odesłanie przesyłki oraz pokryciem kosztów wysyłki pełnowartościowego produktu do Klienta.

Na jaki adres należy kierować zwroty, reklamacje lub wymiany?

Bensini
Lodowa 91/54
93-232 Łódź

Jaką formę wysyłki wybrać najlepiej, podczas odsyłania przedmiotu?

Każda forma jest dobra, pamiętaj jednak by zachować potwierdzenie nadania przesyłki. W przypadku jej zaginięcia jest to podstawa do reklamacji usługi.

Jak kupować odzież ciążową?

Jak wybrać właściwy rozmiar?

Wybierz ten sam rozmiar, który nosiłaś przed ciążą. Odzież ciążowa jest tak zaprojektowana, by dostosowywać się do Twojego ciała. Krój i rodzaj materiału są dobrane tak, żebyś żeby to one dopasowały się do Ciebie i Twoich potrzeb, nigdy na odwrót! Być może w trakcie trwania ciąży będziesz potrzebować większego rozmiaru, ale zawsze trudno jest przewidzieć, jak szybko będzie rosnąć brzuszek. Nasze doświadczenie mówi, że nie warto kupować na zapas większych ubrań lepiej wybrać tego, co jest Ci potrzebne teraz. Wysyłamy ubrania ciążowe, tak jak inne produkty, do trzech dni po złożeniu zamówienia, zwykle szybciej. Jeżeli stary rozmiar przestanie pasować, zawsze możesz złożyć kolejne zamówienie.

Od kiedy jest potrzebna odzież ciążowa?

Odzież ciążowa zaczyna być potrzebna, gdy tylko zaczniesz czuć się niekomfortowo w swoich dotychczasowych ubraniach. Ucisk, mniejsza swoboda ruchów to znak, że warto zaopatrzyć się w ubrania dla ciężarnych. Wiele elementów można zastąpić (luźne t-shirty), ale naszym zdaniem, minimum to legginsy i spodnie ciążowe.

Po co jest potrzebna odzież ciążowa?

Odzież ciążowa jest zaprojektowana z uwzględnieniem miejsca na rosnący brzuszek. Oprócz specjalnego kroju, stosujemy także bezuciskowe gumki z miękkim splotem i płaskie szwy. Wiemy, jakich ubrań potrzebuje kobieta w ciąży, bo same jesteśmy kobietami. Cały czas testujemy nasze produkty i zbieramy uwagi od klientek, żeby udoskonalać projekty.

Czy odzież ciążową można nosić po porodzie?

Tak, możesz chodzić w ubraniach ciążowych także po porodzie. Co więcej, lekarze i położne ostrzegają przed zbyt szybkim wciskaniem się na siłę w obcisłe jeansy sprzed zajścia w ciążę, zwłaszcza podczas połogu. Zdrowiej i wygodniej będzie w pierwszych dniach po urodzeniu dziecka nosić przyjazne ubrania Bensini – zwłaszcza do cesarskim cięciu.

Czy w ubraniach ciążowych można karmić piersią?

Tak, większość naszych bluzek ciążowych, sukienek i tunik jest zaprojektowana tak, by można było w nich karmić piersią. Stosujemy dekolty głębokie, kopertowe i dyskretne “pętelki”. Każda przyszła i karmiąca mama znajdzie coś
dla siebie.